søndag 30. oktober 2011

3 kjoler klare til håndtverksdagene.

Har fått 3 kjoler helt klare til messen nå. Den lilla uglekjolen har vært nesten klar en stund, og har egentlig bare ventet på blondekanten som den fikk tidligere i uken.


Elsker blåfargen på denne kjolen, men den var veldig vanskelig å få frem på bilder.
Har lagt blondestrikk under bysten, syns det gir en veldig fin form.

Valgte en ny variant av knappeblomst på denne. Den ene blomsten fikk vist knappen sin etter bildetaking:)

Alle kjolene jeg har sydd nå har fått merkefuglen på baksiden.

Prøvde meg på en halslinning uten splitt og knapp. Syns det fungerte fint, men følte at da måtte jeg ha noe annen pynt oppe på kjolen. Så da ble det 3 heklede blomster.

Brukte en stor knappeblomst og en liten søt blondekant på denne kjolen.

Et skikkelig hurtig innlegg det her, før jeg skal finne sengen min.
God natt folkens!


2 kommentarer:

  1. Den grå der får fint plass i skapet mitt ved siden av den blå jeg har fra før ;)
    Hilsen storesøster

    SvarSlett
  2. Utrolig mye fint :-)
    Et tips,min stemor kaller meg for bonusdatter,så vi kan jo kalle stemor for bonusmor :-) Monica

    SvarSlett