søndag 23. oktober 2011

Her er jeg igjen.



Heisann igjen.
Har gått altfor laaaang tid siden forrige innlegg. Skal prøve å få lagt inn hver søndag nå fremover. 
Jeg holder på med å produsere til håndtverksdagene på melbu 19. og 20. november. Jeg tenkte jeg skulle legge ut bilder her etterhvert som jeg får noe ferdig.
Så her kommer et lite bilderas.  



Det går mye i posebukser. Jeg lager vanligvis 3 av hver type, i tre størrelser (92-98, 110-116, 116-122), men pga ribben i beina kan buksen brukes både før og etter den "egentlige" størrelsen.

litt detaljer :)

En litt mer kjønnsnøytral bukse.

Et lite merkemonster.

Har ventet på nye merkelapper, derfor har ikke denne fått på ribben enda.

Stoffet er skikkelig retro. Det er et gammelt dynetrekk som er mykt, men samtidig veldig slitesterkt.




Fleecekjole str. 116-122

 Har en del fleecekjoler til voksne under produksjon nå, men jeg må legge de litt på vent mens jeg lager ferdig en altfor sen bursdagsgave... Forhåpentligvis kan jeg vise litt bilder av voksen kjoler neste søndag :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar