tirsdag 15. november 2011

Bukser til håndtverksdagene

Jeg har fått produsert opp en del bukser til håndtverksdagene nå. Ønsket var å lage tre av hvert type i  ulike størrelser, men det var ikke alltid stoffmengden tillot dette.
Alle størrelser er ca størrelser, fordi ribben gjør at den kan brukes før. Størrelsen er også store slik at man kan bruke dem etter at de "egentlig" skal være for små. 3 åringen min er for eksempel egentlig en str. 104, men hadde på den lilla i str. 92-98 og nektet og kle den av :)

Ble bare en av dette stoffet, med på messa. Jeg angret skikkelig på at jeg ikke hadde kjøpt mer. Digger de små monstrene, og kvaliteten på stoffet. Gudbarnet mitt var så heldig at han fikk en bukse av dette stoffet :)
Str. 104-110.

str. 74-86, 92-98 og 104-110
Det ble tre bukser i dett hærlige lilla stoffet. Jentene mine la sin elsk på de og lurte på om de kunne komme og kjøpe de hos meg :)

Jeg har brukt merkefuglen min på de typiske jentebuksene.

str. 74-86 og 92-98
Disse to buksene er sydd i en babycord.

Alle kjønnsnøytrale eller typiske guttebukser har fått merkemonster.

str.  92-98, 104-110 og 116-122
Jeg har vist en av disse buksene før, men da var den ikke helt ferdig.

Jeg synes noen ganger det er vanskelig å få mønsteret til å treffe fint i "skjøten", men her syns jeg det ble veldig bra :)

str. 74-86, 92-98 og 104-110
3 skikkelig grønne monsterbukser:) 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar